maanantai 8. huhtikuuta 2013

Eilisestä päivästä...

Juu.. Poistin kaikki vanhat blogitekstit, eli siivoilin vähän. Kerranki saadaa jotkai kuvii ;D Elisiis... Eilen treenailin vähän Pommilla ja ihan ok meni, ellei jotain pikkupukkeja lasketa. Mä lopetin kuitenkii aika aikase, koska suitset meni rikki -.-'...

Tässä on kuvankaunis hyperPommini ;3

Repikääs mun hienoista puomeista ;D

Ja mun Nasu aikoo syödä kameran..

Juuhh.. Eli oon osallistumassa Pommilla (jonka tiedot todennäkösesti muuttuu) SM- kisoihin ja ootan niit ihan hiiiirveestih... Aion ehkä osallistuu koulu- ja esteluokkaa, mutsiis onhan nää mun ekat kisat, nii ei kannata paljoo heti suunnitella ;DD

Mun pitää alkaa kerätä rahaa, joten mä ajattelin pistää AnDun tekemän keppari, Pepsin, mut pistän kuvia sitte, ku jaksan ottaa niitä. Ja sitte jos tiiät minkä näkönen se on, nii voit puhuu mulle asiasta vaikka skhssa yv'llä, nii voidaa miettii asiaa.

Muttasiiss... Tänää en oo tehny oikee kummosta viel, ku kello on vasta 14:09. Muttasiiss huomen lisää ;33

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti