perjantai 12. huhtikuuta 2013

Gegogugä??

Häähh?? Aika monta lukijaa mulle ;DD 24 lukijaa O___o Muttasiiisss.. Nyt on perjantai ja ollaan päästy inhottavista aamuista eroon! Tänää jouduin pettymää pahan kerran, ku sain tietää etten mahtunu sm- kisoihin. Mut kuitenki ilmottauduin uusiin kisoihin, mutta eihän ne varmaan sen huonompia ole ;)

Ja kukaan kiinnostunu Pepsistä? :O No eise mtn. (Siis en tarkota sitä limuu ;DD) Nomnömnäm... En keksi kirjotettavaa.. Aattelin tehä jokupv mydayn. Hei! Mä keksin ;DD Teen kisapäivänä mydayn. En jaksa enää kirjotella, joten lisäilen hieman jotain hullutuskuvia ;DD
Hypytän Turrea ;DD

Oon menos suihkuu (noi alkkarit ei oo mun ;DD)

Phones tämmönen taustakuva <33

Jepuuhh... Mua vähän jännittää ne kisat, koska on vaa niinku 6 pv aikaa harjotella, ellei lasketa sitä, et saatan harjotella vähän kisapäivänä. Mut silti jännitän jo ihan hirrveesti ;DD

Me käytii tänää rokotuksis, koska meijän mökil on jtn. Pölypunkkei, jotka aiheuttaa jotain aivokuumetta ym. Ette arvaa onko käsi kipee.. ;DD

Oon kirjottanu tätä tekstii jo aika paljon, jos ajatellaa tätä mun väsymystä ;DD Oon tänää tehny koko ajan ulkoasuja mun virtuaalitallille, Kisatalli Eguestrianille ;D Oonko muuten muistanu linkittää keprutallini sivuja? Nojaa: Harrastetalli Riitasointu!

Numnymnäm... Pitäs kohta alkaa hioo mun kyr esitystä ;DD

Hejssan! Yritän saada huomisesta postauksen, ellei sada paljoo ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti